لطفا برای خواندن پاسخ به ادامه مطلب مراجعه کنید

متن نویسنده وبلاگ با مشکی و متن منتقدان با قرمز نشان داده میشود


سوال۱:

 آیا خوشید و ماه قرص هایی برآمده مثل بشقاب پرنده هستند؟ 

جواب: هرگز چنین امری ممکن نیست. هیچ جرم آسمانی نمی تواند حجمی جز کره به خود بگیرد. حتی بچه عقل ترین انسانها هم خورشید و ماه را کره می بینند از بسیاری جهات، به دلیل کروی شدن اجسام در خلا، هم هلالهای ماه، هم خورشید و ماه گرفتگی، و هم در حرکت بسیار طولانی خورشید و ماه از شرق به غرب شکل این دو هرگز و هرگز کوچکترین انحرافی از یک دایره کامل پیدا نمی کنند در حالی که هر کودکی می دونه قرص چون یک حجم غیر منتظم هست در اثر حرکت خورشید از شرق به غرب محال است دایره اونا تبدیل به باریکه ای چون یه پاره خط نشه.


پاسخ به این ادعا:

 بله هیچ جرم آسمانی ای نمیتواند شکلی جز کره به خود بگیرد و این مربوط به مدل زمین کروی در صورت وجود فضای خلا و گرانش است که از همه جهات به یک جرم آسمانی اعمال میشود تا آن را بصورت یک کره در بیاورد! شما میخواهید با پیش فرض مدل کرویت زمین، مدل زمین تخت را نقض کنید؟ فضای خلا در خارج از زمین وجود ندارد! گرانشی وجود ندارد! در مدل زمین تخت این موارد دیده نمیشوند و خورشید و ماه مانند دو دیسک محدب آفریده شده اند.

شما به یک دایره میگویید کره؟ مگر هر گردی گردوست؟ هر گردی کره است؟ یک میز گرد را در نظر بگیرید! ایا میز گرد کروی است؟ گرد بودن به معنای کروی بودن است؟


هلال ماه و روشن شدن آن نیز میتواند در یک قرص محدب صورت بگیرد: http://www.aparat.com/v/LPdW0

در کلیپ بالا دقیقا چنین چیزی را مشاهده میکنید.

درباره تبدیل قرص خورشید و ماه به بیضی میتوانید در لینک زیر اطلاعات کاملی بدست بیاورید:


لینک



سوال ۲: 

آیا خورشید و ماه حرکت چرخشی قرصی دارند؟ 

جواب: هرگز چنین نیست ماه وقتی از شرق طلوع میکنه در سمت چپ ما ایرانیا قرار داره نه روبروی ما، پس ما از زاویه چپ او تصویر می گیریم و وقتی به بالای سرمان می رسد از روبرو تصویر می گیریم پس به نطر خواهد رسید که کمی تغییر چرخش داده است در حالی که خیر کمی حرکت ظاهری کرده است و وقتی به سمت غرب هم بره همین حرکت و همین تظاهر از دید ما ادامه خواهد یافت دروغ چرخش ماه زمانی آبروی تختگرا رو به مضحکه حداکثری میگیره که وقتی بالای سر ماست از اون عکس بگیریم و با عکسی که مثلا ۶ ساعت بعد کسی در اروپا و امریکا از اون در بالای سرش عکس بگیره و عکسها رو با هم مقایسه کنیم خواهیم دید حتی یکصدم درجه هم تغییر زاویه یا چرخش نداره. تصور کنید عکس یک ساعت عقربه ای، بر روی کامیونی نصب است و شما کنار جاده هستید وقتی کامیون به شما نزدیک می شه به نظر می رسه که عکس در حال چرخیدنه تا روبروی شما برسه و حتی وقتی از شما دور بشه. این تنها یک تغییر در زاویه دید است نه چرخش ساعت. اما عکاسی این خانم بی سواد مسیحی تختگرا از چرخش(!؟) لکه خورشیدی بسیار خنده دارتره، چرا که لکه های خورشیدی لکه های حقیقی و مرئی نیستند که بتوان از اونا عکس گرفت!!! حتی این ادعای مزخرف، خود مدل تسلاکویل بودن خورشیدو هم نقض می کنه چرا که لکه های خورشیدی پدیده های جاذبه ای و فورانی و آتشفشانی و مغناطیسی است ولی می پرسیم چرا باید یه تسلا کویل، لکه داشته باشه؟ هیچ. لکه های خورشیدی میدانهای بسیار قوی مغناطیسی هستند که از نقاط بسیار داغ و بسیار فعال خورشید می باشن که طیف فرکانسی و ذرات خورشیدی بسیاری منتشر می کنن و هرگاه به سمت زمین باشن اختلالات شدید مخابراتی رخ میده. این نقاط هرگز با دوربینها و تلسکوپهای نوری قابل رصد نیستند و در واقع مرئی نیستند بلکه به دلیل اینکه در رصد کننده های مغناطیسی و طیف نامرئی فعالیت در این نقاط شدید دیده میشه اصطلاحا به اونا لکه گفته میشه و در واقع لکه نیستند. پس بازم این دزدان تختگرا به کاهدان زدند چون اولا این لکه ها تختگرایی و تسلاکویلی رو نقض می کنن و ثانیا اینها تنها به کمک تنها تلسکوپ رادیوئی جهان قابل رصد هستند و جزء دنیای نامرئی خورشید هستند نه مرئی که یک تختگرا بتونه اونارو تعقیب کنه.



پاسخ به این ادعا:

ایشان ادعا کردند این چرخش ماه به دور زمین است که باعث میشود یک خطا رخ داده و ما حس کنیم ماه چرخشی مانند دیسک دارد! اولا ایشان فراموش کردند که زمین نیز در مدل مورد قبول ایشان چرخش دارد! با چرخش زمین و چرخش ماه این غیر ممکن است که بتوانید چرخش ماه را مشاهده کنید(حال به هرحالتی)

علم مدرن در هیچ رفرنسی به این چرخش دیسکی شکل ماه اشاره نکرده است! اشتباه جناب عربگری اینجاست که هیچ وقت ماه را در دو نقطه مختلف ندیده اند! ساکنان آمریکا شمالی و جنوبی ماه را دقیقا برعکس یکدیگر میبینند و ساکنان استرالیا نیز ماه را زمانی که بین آمریکا شمالی و استرالیا است همزمان بصورت وارونه هم دیگر مشاهده میکنند(که دیده شدن ماه در استرالیا و آمریکا در یک کره ممکن نیست چون دو سوی خلاف یک کره هستند)

ماه طی چند ساعت وضعیت خود را تغییر میدهد و بصورت یک دیسک محدب میچرخد. مثالی که ایشان از ساعت زدند کاملا غلط بوده و هرگز حتی یکبار هم آن را انجام ندادند! اگر اینگونه است که میگویید باید آن را نشان داده و ثابت کنید.

درباره لکه های خورشیدی باید بگویم ایشان بطور فجیعی خود را مضحکه ملت ساخت! چرا که ایشان کوچکترین اطلاعی از نحوه تصویر برداری از خورشید ندارید و تا به امروز سولار فیلتر به چشم ندیده و از آن استفاده نکرده است! ایشان ادعا میکند لکه های خورشیدی پدیده های جاذبه ای و فورانی و آتشفشانی و مغناطیسی است درحالی که این هم ادعای ناسا بوده! ناسا این جزئیات را منتشر ساخته درحالی که ایشان با سازمان های فضایی به خصوص ناسا مخالف است و معتقد است سفر به ماه هرگز انجام نشده و همه تصاویر زمی از فضا جعلی است! پس چگونه این حرف آنان را قبول دارید؟ شما از کجا میدانید که لکه های خورشیدی پدیده های جاذبه ای و فورانی و آتشفشانی و مغناطیسی هستند؟ چگونه این را مطمئن هستید؟ درضمن در زیر یکسری تصاویر از منجمان آماتور قرار میدهم تا ببینید که به چه سادگی میتوان لکه های خورشیدی را با یک تلسکوپ مشاهده کرد و ادعا پوچ شمارا به کل به زباله دان ریخت:


تصاویر زیر نه شعبده بازی است نه چشم بندی و... میتوانید با یک سرچ ساده پیدا کنید یا اینکه در کانال های نجوم آماتوری عضو شده و تصاویر آماتور از خورشید را مشاهده کنید:





تصویر بالا نیز توسط گالیله در 23 ژوئن 1612 تهیه شده است و نشان دهنده لکه های خورشیدی است.


"لکه های خورشیدی میدانهای بسیار قوی مغناطیسی هستند که از نقاط بسیار داغ و بسیار فعال خورشید می باشن که طیف فرکانسی و ذرات خورشیدی بسیاری منتشر می کنن و هرگاه به سمت زمین باشن اختلالات شدید مخابراتی رخ میده. این نقاط هرگز با دوربینها و تلسکوپهای نوری قابل رصد نیستند و در واقع مرئی نیستند بلکه به دلیل اینکه در رصد کننده های مغناطیسی و طیف نامرئی فعالیت در این نقاط شدید دیده میشه اصطلاحا به اونا لکه گفته میشه و در واقع لکه نیستند."


آقای عربگری شما با خودتان نیز تناقض دازید و رو راست نیستید! یکبار ناسا را قبول ندارید و همه چیزش را فیک میدانید و یکبار از گفته های ناسا برای اثبات ادعای پوچ خود استفاده میکنید! باخودتان چند چندید؟

مگر گالیله تلسکوپ رادیوئی داشت تا رصد کند؟ شما میتوانید با تلسکوپ معمولی لکه های خورشیدی را مشاهده کنید! درضمن جناب عربگری خورشید تسلا کویل نمیباشد بلکه گنبد آسمان تسلاکویل فرض شده که خورشید و ماه را شارژ میکند مانند لامپی که با نزدیک شدن به تسلا کویل بدون اتصال هیچ گونه سیمی، روشن میشود! شما حتی ابتدایی ترین گفته های زمین تخت گرایان را نمیدانید.

از چرخش لکه های خورشیدی میتوان فهمید خورشید نیز مانند ماه چرخش دارد البته چرخش خورشید بسیار بیشتر از چرخش ماه طول میکشد!



سوال ۳: 

آیا خورشید شارژ می شود و ماه خودش نور میدهد؟ 

جواب: خیر هرگز خورشید شارژی نمی تواند نیمی از زمین را روشن کند خورشید اگر قرار باشد از طریق گنبد بالایی شارژ بشه پس باید نیمه بالایی یعنی طرف گنبدش روشن بشه نه سمت زمین آن ضمن اینکه خورشید شارژی نمی تونه گرما تولید کنه و طیف وسیعترین امواج الکترومعناطیسی رو ایجاد کنه. اگه خورشید شارژ میشه چرا نباید ماه هم شارژ بشه؟؟؟ در واقع خورشید شارژ نمیشه. ماه منعکس کننده نور خورشیده و همیشه دقیقا طرفی از اون که به سمت خورشیده روشنه. دروغهای تختگرایان در مورد روشن بودن طرف غیر مقابل خورشید کاملا حقه سینمایی است مثل تمام حقه های نخ نمای اونا. خورشید از حالت پلاسمای مواد بوده و هنگام خورشیدگرفتگی به سادگی هر عکاس دارای تلق و فیلتر می تونه از تاج درخشان گازهای اطراف اون و زبانه های مذابی که از مواد تفتیده اون پرتاب میشن عکس و فیلم بگیره. قمر منیر در قرآن یعنی ماهی که نور را می تاباند این نور می تواند از خود شیء باشه یا از خورشید گرفته شده باشه صفت فاعلی به خاصیت تابانندگی اون بر می گرده نه به خاصیت مولد نور بودن اون. در قرآن بیش از همه صفت منیر به کتاب خدا داده شده است، حالا یکی بگوید آیا کتاب خدا مولد نور است یا این یک تشبیه می باشد؟ آیا تا به حال کسی با نورافکن قرآن توانسته در تاریکی نور بتاباند؟ خورشید هرگز در نزدیکی زمین نیست چرا که در این صورت هم زمین را می بلعید و هم ذوب می کرد نور آبی جو زمین نشان دهنده این است که خورشید بسیار بسیار از زمین دور است و البته بسیار بسیار بزرگتر از زمین. تغییرات نور خورشید و طیف وسیع امواج الکترومغناطیسی رسنده از اون نشون میده که خورشید هرگز یک تسلاکویل ساده و اسباب بازی نیست که تک طیف و بدون حرارت باشه. همچنین خورشید در داخل گنبد هرگز نمی تونه نیمی از زمینو روشن کنه و حداکثر در هر لحظه می تونه یک سوم از زمینو روشن کنه و ضمنا تابستان نیمه جنوبی زمین تخت باید دارای روزهای ۶ ساعتی و شبهای ۱۸ ساعتی باشه که نیست.



پاسخ به این ادعا:

یک بخاری که آن را با شمع روشن میکنید نمیتواند خانه را گرم کند چون بخاری از خانه بسیار کوچکتر است! چگونه ممکن است یک بخاری کوچک خانه را گرم کند زمانی که از خانه کوچکتر است؟ این بخاری کوچک بخشی از خانه شمارا  گرم میکند حال این بخاری را متحرک در نظر بگیرید! هر جای خانه قرار داشته باشد آن نقطه گرمتر از نقطه دیگر است.

یک چوب کبریت نمیتواند گرما داشته باشد چون کوچک است(منطق آقای عربرگری)

حتی لامپ های صد وات نیز گرما تولید میکنند!!!

خورشید یک دیسک درخشان است شاید قسمت پشتی آن نیز روشن شود!! بعید هم نیست! البته که ماه شارژ میشود! شما همیشه مارو متهم به حقه سینمایی کردید درحالی که حتی یکبار هم نتونستید ادعا خودتون رو اثبات کنید! :))

حقه ای در کار نیست! چرا به آزمایشات میگید حقه؟ شما میتونید خودتون این رو آزمایش کنید! حتی اگه خودتون هم به نتایج زمین تخت گرایان برسید میگید خودتون دارید خودتون رو گول میزنید؟ عجب دانشمندی هستید.


"خورشید از حالت پلاسمای مواد بوده"


بازهم استفاده از گفته های ناسا و سازمان های فضایی :))


بله میشه از خورشید عکس و فیلم تهیه کرد و هاله درخشانی دور اون دید اما وجود زبانه آتشین دلیلی بر کوره بودن خورشید نمیباشد.

شما گفتید: "قمر منیر در قرآن یعنی ماهی که نور را می تاباند این نور می تواند از خود شیء باشه یا از خورشید گرفته شده باشه"

شما چطور میگید که این نور از خورشید است درحالی که خودتان هم دو حالت پیشنهاد دادید!  نور خود جسم و نور انعکاسی! ناسا و سازمان های فضایی ای که قبولشان ندارید برای اولین بار اعلام کردند نور ماه بازتابی است پس این هم نباید قبول داشته باشید! شما با خودتان نیز تناقض دارید


در کدام آیه از قرآن خداوند به منیر بودن قرآن اشاره کرده است؟ لطفا منبعی در این مورد بدهید تا بررسی شود.

بازهم ایشان از پیش فرض زمین کروی استفاده کردند! خورشید با قطر 864,575.9 مایلی مربوط به مدل زمین کروی را به زمین تخت وارد کردند تا زمین تخت را نقض کنند! واقعا چه منطقی دارید جناب عربگری!!! :))

مانند این است که بگوییم در مدل زمین کروی فرض میشود زمین دارای انحنا است پس زمین در حقیقت تخت نمی باشد!! خورشیدی که از آن حرف میزنید وجود ندارد! خورشید نه یک غول آتشین است که زمین را ذوب کند و نه یک هیولای گرانشی تا زمین را ببلعد! در مدل زمین تخت خورشید از زمین بسیار بسیار کوچکتر است و با محاسبه زاویه خورشید بین دو شهر میتوان فاصله آن را بدست آورد و این فاصله در حدود 3000 مایل یعنی 4800 کیلومتر به دست می آید.

جو آبی نشان میدهد خورشید از زمین فاصله دارد؟ مگر ما میگوییم خورشید داخل جو زمین قرار دارد؟ خورشید خارج از جو زمین قرار دارد اما در فاصله 93 میلیون مایلی نمیباشد بلکه بسیار نزدیک تر است! درضمن میتوانید بگویید چرا آسمان در شب نیز آبی میباشد؟ شب از خورشید خبری نیست! بگذارید برایتان اثبات کنم:


فکر میکنید این تصویر در چه زمانی تهیه شده است؟ آیا روز میباشد؟ البته که اینطور فکر میکنید اما در اشتباهید! چرا که این تصویر در شب تهیه شده و علت روشن بودن تصویر صاعقه است! بله صاعقه باعث شد شما در شب آسمان را به رنگ ابی ببینید! صاعقه در داخل جو رخ میدهد پس چرا جو را آبی میکند؟ ادعای پوچ شما به کل نقض شد! برای دیدن این آزمایش بصورت فیلم به لینک زیر مراجعه کنید:

http://www.aparat.com/v/kvZRb

هیچ چشم بندی ای نیز درکار نیست! بازهم خودتان میتوانید این را آزمایش کرده و ببینید.

شما هروقت کم آورده و نمیتوانید پاسخ دهید، میگویید ما چشم بندی و شعبده بازی میکنیم! شما مانند عرب های متعصب عصر جاهلی رفتار میکنید! جاهلانی که از حقیقت بیزارند و مخالف آزمایشات علمی هستند چون علم سرشان نمی شود و ازمایشی که برخلاف عقیده آن ها باشد را چشم بندی و شعبده میخوانند.



سوال ۴:

 آیا واقعا نور ماه سرد و فسادزا و سایه اش گرم است و نور خورشید گرم و گندزدا و سایه اش سردتر است؟!؟!؟!

 جواب: احمقانه ترین و حقیرانه ترین ادعای تختگرایان حتی از تخت بودن خورشید و ماه هم مایوس کننده تر همین ادعاست. بله نور خورشید به دلیل دارا بودن طیف امواج ماوراء بنفش که البته هرگز تسلا کویل نمی تونه این طیفهارو تولید کنه میکروب کش است و در سایه چون طیف مادون قرمز حذف میشه از گرمای نورش کم میشه ولی نور ماه چون نور بازتابشی از سطحی کدر و تیره است بیشتر انرژی مخصوصا مادون قرمز و ماوراء بنفش اون حذف شده است و فقط بخشی از نور مرعی و سفید به زمین منعکس میشه که خب انرژی گرمایی و گندزدای بسیار کمی داره اما... اما چه آزمایشی ثابت کرده که سایه نور ماه گرمتر از مهتابش هست؟! قطعا برای داشتن مهتاب باید موانع را از اطراف دماسنج دور کنید و چون در شب همیشه نسیم هست پس نسیم خنک به دماسنج خواهد رسید ولی برای داشتن سایه مهتاب، باید یک مانعی در برابر اون قرار دهید که همین مانع مهتاب، ناخواسته مانع نسیم شبانه هم خواهد بود و به این ترتیب هیچ نسیمی به دماسنج نمی رسه پس دماسنج یه اپسیلونی گرمای بیشتری در سایه نشان خواهد داد که هیچ ربطی به خود ماه و نور اون نداره بلکه به حماقت و بی سوادی و نامعتبر بودن آزمایش تختگرایان ارتباط پیدا می کنه


پاسخ به این ادعا: 

ما هرگز نگفتیم خورشید تسلا کویل است! شما در اینجا درحال دروغ گفتن هستید! نور ماه اگر انعکاسی باشه، درست مانند انعکاس از هر جسم دیگری گرما هم منتقل میکند! شما میگویید نور خورشید توسط ماه تضعیف میشود که این کاملا مضحک است! اگر ماه نور خورشید را منعکس کند، درحقیقت باید گرمای نور خورشید را انتقال دهد و اگر گرما را انتقال ندهد در بهترین حالتی که میتوانیم برای مدل خورشید مرکزی در نظر بگیریم، نور ماه باید هیچ دمایی نداشته باشد!!!! اما گذشتگان نیز این را دریافته بودند که نور ماه سرد است! حتی در احادیث اسلامی نیز به این موضوع بصورت کاملا واضح اشاره شده و نور ماه سرد و نور خورشید گرم توصیف شده است!

مسخره ترین توجیه ایشان در اینجا می باشد! ایشان میگوید جسمی که سایه ایجاد میکند جلوی نسیم را میگیرد! خب نسیم که همیشه از یک سمت و سو نمی وزد! نسیم از جهات مختلف می وزد و قطعا با جسم برخورد میکند پس جسم باید همان دما را در سایه ماه نیز داشته باشد اما دمای جسم در سایه ماه بسیار بیشتر و در نور ماه بسیار کمتر است و این نشان میدهد نور ماه سرد است و درست برعکس خورشید عمل میکند.

دمای نور ماه و سایه ایجاد شده توسط نور ماه زمین تا آسمان باهم فرق دارند نه در حد چند درجه!

کلیپی درباره تاثیر نور ماه بر شمع:

http://www.aparat.com/v/79MKo



سوال ۵:

 آیا نیروی گریز از مرکز شبه علمه و در تختگرایی وجود نداره؟

 جواب: نه خیر. نیروی گری از مرکز در تمام اجرام چرخنده و گردنده هست چه در اثر نیروی جاذبه بچرخه و چه در اثر نیروی مغناطیسی. در مورد اجرام و کرات آسمانی، نیروی گریز از مرکز کرات شناخته شده با نیروی جاذبه برابری می کنه ولی در مورد شهاب سنگها نیروی جاذبه زمین غلبه می کنه و در مورد ستارگان دنباله دار، این نیروی گریز از مرکزه که غلبه می کنه و جرم دنباله دار اغلب از میدان جاذبه خورشید فرار میکنه. اما... تختگرایان باید جواب بدن که چرا در خورشید و ماه چرخنده و گردنده اونا، نیروی گریز از مرکز فراموش شده؟ چرا این نیروی بسیار عظیم خورشید و ماه را که حول زمین به این بزرگی با سرعت سرسام آور می گرده و به دور خودشونم(به قول خود تختگرایان) اقلا یک دور در شبانه روز می زنن ولی نیروی گریز از مرکز، هیچ کاری با تلاشاندن و به گنبد کوباندن خورشید و ماه نداره؟ چه نیرویی ماه و خورشید گردنده با اون سرعتو، بصورت چسبیده به هم و یک تکه حفط می کنه؟ نیروی جاذبه که شما ندارید، میدان مغناطیسی هم که به جای چسباندن و فشردن ذرات ماه و خورشید، دقیقا در جهت معکوس عمل می کنه یعنی باید اونارو پودر کنه! پس چرا خورشید و ماه تختگرایی هنوز به صورت پودر نشده وجود دارن؟



پاسخ به این ادعا: 

خب نیمی از متن که توضیحات شبه علم همان امثال ناسا بود که ایشان آن هارا قبول ندارند! کاری به اینها نداریم! اما در ادامه، چرا نیروی گریز از مرکز فراموش شده؟ خورشید و ماه در حرکت و گریز هستند! البته گرانشی وجود ندارد تا آن هارا به سمت مرکز زمین جذب کند و آن ها در میدان مغناطیسی ای معلق بوده و حرکت میکنند درست مانند شناوری سازی کوانتومی و حتی ساده تر از آن!

در کلیپ زیر شما میتوانید معلق ماندن دیسک های چرخان در بالای یک صفحه دیسکی شکل دیگر را ببینید!(البته کلیپ به زمین تخت گرایان مربوط نمیباشد که میخواهید به این کلیپ تهمت چشم بندی بودن بزنید)

http://www.aparat.com/v/1PQ2l


و همینطور این کلیپ:

http://www.aparat.com/v/O7V9J


خب توضیح دهید چرا خورشید و ماه درحالی که بسیار پایین تر از گنبد بوده و درحال چرخش با یک هماهنگی خاصی هستند، باید به گنبد برخورد کنند؟ توضیح داده و رفرنس دهید(کاری که هیچ وقت انجام نمیدهید)

میدان مغناطیسی خورشید و ماه را پودر میکند؟ پس نباید در مدل زمین کروی مغنااختر داشته باشیم! زمین نباید در مدل زمین میدان مغناطیسی داشته باشد چون پودر میشود و البته در کلیپ بالا میدان مغناطیسی باید دو دیسک معلق را پودر کند اما چرا پودر نمیکند؟ چون شما درک درستی از میدان مغناطیسی ندارید! بهتر است در بحث های تخصصی فیزیک دخالتی نکنید چون علمش را ندارید(بنده هم ادعا ندارم علمش را دارم و هرگز ادعا نخواهم کرد اما شما بسیار شخص پر ادعا و عقده ای هستید)


سوال ۶:

 آیا اگر زمین قوس داشته باشه باید لوله باشه؟

 جواب: این نهایت جعل و فتوشاپ در تصاویر باز از زمین هست که با اینکه بارها و بارها به روش هندسی جعلی بودن تصاویر و غلط بودت تصور تختگرایان فارس را نشون دادیم ولی اونا ترجیح دادن از خرافات دست بر نداشته و لختی با هندسه آشتی کنند! تصور کنید در مرکز یک سطح صاف و افقی(حتی نه کروی) ایستاده اید و به سمت غرب نگاه می کنید آخرین نقاط دید خود در روبرو را به چه شکل هندسی خواهید دید؟ یک خط صاف؟ حال به سمت شرق و شمال و جنوب هم بایستید و باز همین سوال را جواب دهید. آیا باز یک خط کاملا صاف میبینید؟ اگر جواب تون مثبته پس شما هیچ از هندسه و ریاضی نمیدونید یعنی قوه عقل و تخیل شما قادر نیست حقیقت و واقعیت رو برای شما تجسم کنه. چون محاله که شما در مرکز یه صفحه نامحدود کاملا تخت بایستید ولی به هر طرف نگاه کنید یک خط ببینید. این غیر ممکنه چون باید انتهای افق دید شما یه دایره باشه که شما در مرکزش هستید، نه یه خط. چون اگه خط باشه اون خط مثلا از سمت راست و شمال به سمت چپ و جنوب امتداد داره و این خط دیگه نمیتونه به انتهای دید پشت سر شما وصل بشه. به قدری احمقانه است که مدام بر این تصاویر غلط و فتوشاپی اصرار می کنن که تناقض محض هست. حال چرا اگه زمین قوس داشته باشه باید لوله باشه؟ 

پاسخ به این ادعا:

واقعا خنده دار است! اصلا بیایید زمین تخت گرایان را کنار بگذاریم! 

تصاویر تهیه شده توسط خلبانان و مسافران سوار بر هواپیما در سراسر جهان افق را صاف و مانند یک خط نشان میدهد

تصاویر تهیه شده از کوه های مرتفع در همه جهات بصورت 360 درجه افق را صاف نشان میدهد

تصاویر تهیه شده توسط چتر بازان درحال سقوط افق را صاف و مانند خط نشان میدهد

تصاویر تهیه شده توسط بالن های آماتور افق را مانند خط صاف نشان میدهد

تصاویر تهیه شده توسط موشک های فرستاده شده آماتور نیز افق را مانند یک خط صاف نشان میدهد


موارد بالا به زمین تخت گرایان مربوط نیستند چرا که در سراسر جهان روزانه هزاران نفر این تصاویر را تهیه کرده و به اشتراک میگذارند و هیج دروغی نیز در این مورد در کار نیست و چون افق صاف با تفکرات پوسیده شما سازگار نیست نمیتوانید آن را قبول کنید! افق از افقی گرفته میشود و افقی به معنای یک خط همیشه صاف است بنابراین افق نیز یک خط صاف است(آن هم در همه جهات)

زمین یک دیسک سی دی نیست که در مرکز آن ایستاده و لبه گرد آن را ببینید! درضمن باید بگویم محدودیت دید افق نیز در نوع دیده شدن افق تاثیر فراوانی دارد.



حقیقت این است که تختگرایان، کودکان دهه های قبل هستند که هنوز مغزشان رشد نیافته است آنها حتی نمی توانند یک فرمول ساده برای سرعت یا ارتفاع اجرام در سقوط آزاد بیان کنند آنها مغزشان توانایی درک ریاضی نداره. آنها وقتی می خواهند انحنای افق را بسنجند به کمک قایق هایی که خودشونم روی اون قایق ها حرکت می کنند و اون قایق ها در آبهای دریاچه تلو تلو می خوره اندازه گیری می کنند و جالب اینکه برای چشم بندی بینندگان ساده لوح خود، اعداد و شیب و فاصله را با میلیمتر هم نشان میدهند آزمایشی که در دقیقترین حالتش می تونه کیلومترها خطا بده و بدون این خطاها نیست ولی اونا وانمود می کنن که با خطای کمتر از میلیمتر دارن آزمایش علمی(!!!!) انجام میدن!!!! شما حتی بر روی کشتی هم حرکت کنید در تعادل اون تاثیر شگرفی میذاره. اینا خط افقی رو با کدام معیاری می سنجیدند و به اون افق می گفتند؟؟؟!!! اینها به قدری ابله هستند که میگویند آب هرگز نمی تونه با قوس زمین خم بشه! یکی باید از اینا بپرسه خب شما مگه تونستید کل زمینو ببینید که کروی و خمیده نیست و آب بر روی اون خم نشده؟ همین دریاها خمیدگی آب رو به سادگی نشون میدن مگه چه دلیلی داره قطره آب گرد بشه و تخت نشه؟ اتفاقا تنها ماده ای که به راحتی در زمین کروی از قوس زمین تبعیت می کنه اب هست نه سایر مواد.

 ۳ / ۳ / ۹۶


حقیقت این است که جناب عربگری و حقیقی(که شاید هردو یک نفر باشند) دو شخص عقده ای و از جامعه طرد شده ای هستند که به دنبال بهانه ای برای صرف وقتشان میگردند! نه سواد درستی دارند نه کتابی میخوانند نه وقتی برای آزمایشات علمی میگذارند و فقط از علم نام آن را قبول دارند و با اصل علم که (آزمایش،مشاهده،تکرار،اندازه گیری و پژوهش) است مخالف هستند و این موارد را خرافی و شعبده بازی میدانند.

احمقانه ترین ادعای ایشان ادعای قایق موتوری است که بارها آن را پاسخ دادیم و میتوانید پاسخ کامل را در لینک زیر بخوانید:

لینک


ما هم از شما میپرسیم شما مگر توانستید کل زمین را ببینید که آب بر روی آن خم شده؟ هیچ آزمایشی، تکرار میکنم، هیچ آزمایشی در دنیا وجود ندارد که نشان دهد آب میتواند با توجه به سطح زیرین خود که خمیده باشد، خمیده شود و شکل بگیرد! وقتی چیزی قابل آزمایش نباشد یعنی حقیقت ندارد و علم آن را رد میکند! این حرف من نیست! حرف همان علمی است که آن را قبول دارید!

اگر آب خمیده میشود، آن را نشان دهید! اگر نتوانید نشان دهید، یعنی نمیتوانید ادعا مضحک خود را به اثبات برسانید.

موفق باشید