در ادامه پاسخ دیگری به یکی دیگر از پست های این دو دلقک مکار
برای خواندن پاسخ به ادعا های مضحک این دو دلقک بی سواد به ادامه مطلب مراجعه کنید

متن نویسنده وبلاگ با مشکی و متن منتقدان با قرمز:

یک خانم بیمار روانی مسیحی بود حالا می خواد بگه دو نفر شده اون یکی هم یهودی است! وبلاگ شیطان پرستان تختگرا یعنی
 http://flatearthfarsi.blog.ir 
برای سانسور نظرات منتقدین و استدلال علمیون سنگ تمام گذاشته بود حتی آدم اونارو با مدیران سانسورچی شبکه های رسانه ها اشتباه می گرفت به طوری که خیل عظیمی از دوستان مراجعه میکنن و از بیماری وخیم و نادر نویسنده اون گلایه می کنن که چگونه جرات میکند مدام انگ دروعگویی رو به جامعه علمی دنیا بزنه و مدام بگه که کروی اندیشان و دانشمندان حتی یه دلیل هم ندارن و مدام بگه که بله قرنها و هزاره هاست که به شما دروغ گفتن ولی خودش استاد تمام عیار دروغگویی و سانسور حقایقه؟!!!! پیام زیرو آقای عربگری برام فرستاده و گفته که آخرین نظرات ایشان بر خرافه بافی های خانم تختگراست که اینبار در پوشش یه یهودی و در وبلاگ جدید زیر
 http//flatearthfarsi2.blogfa.com
 ارسال شده است گویا این نظر در روز شنبه ۳۰ اردیبهشت در بخش نظرات اولین یادداشت اون ارسال شده و سانسور گشته، تا این خانم همچنان یکطرفه داد بزنه که هیچکس هیچ جوابی یا نقدی بر مدل زمین تخت نداشته و یا هیچ اثباتی برای ادعاهای منظومه شمسی یا زمین کروی ارائه نکرده!!!! چه بیماری مزمن وحشتناکی که این زن نداره! من حودم و همچنین استاد عربگری عزیز و نیز دوستان دیگری که با هم ارتباط علمی داریم بارهای بسیار زیادی و یادداشتهای بسیار بلندی بر رد یاوه ها و ادعاهای دروغ این خانم بیمار نوشته ایم ولی هیچکدام تایید نشده بلکه سانسور شده اند تا ادعاسون مبنی بر بی جواب بودن جامعه علمی دنیا نسبت به توهمات و ادعاهای کاملا خرافی تختگرایان به زور سانسور جامه عمل پوشانده و عده ای ابله تر از خودشونو به همراه خود به هزاران سال قبلتر و جهالت عصر حجری برگردونن! آقای عربگری گفت هیچ و هیچ و هیچ ادعای اینها راجع به اجرام آسمانی هرگز حقیقت نداشته و خرافه محضه و ما به همگی اونا به زبان علمی و منطقی و عقلی اشکال گرفته و جواب داده ایم از جمله جوابیه زیر که جزء جوابیه های کوتاه استاد هست:

پاسخ:
خانم مسیحی؟ در پست های گذشته ثابت کردیم که جناب عربگری و حقیقی(که شاید هردو درواقع یکی باشند) قصد تخریب زمین تخت گرایان را دارند و به همین علت است که ادمین زمین تخت فارسی را خانم تخت گرای مسیحی میخوانند.
یهودی؟ شما چه انسان با سواد و علمی ای هستید که حتی بدون داشتن کوچکترین شناخت از افرادی که در فضای مجازی با آن ها صحبت میکنید درموردشان قضاوت میکنید؟ بنده یهودی و مسیحی هستم چون به زمین تخت معتقدم؟ چه منطق داغان و خرابی دارید! شما تهمت میزنید،تمسخر میکنید،توهین میکنید و خود را فرد عاقل و بالغ و علمی هم میدانید؟
ما انگ دروغ گویی میزنیم؟ آیا این شما نبودید که گفتید تمام جوامع علمی ای که نسبیت رو قبول دارند شیاد و دروغگو هستند یا تمامی تصاویر زمین از فضا جعلی بوده و زمین از فضا قرمز هست پس در نتیجه تمامی سازمان های فضایی جهان که از زمین تصویر تهیه کرده اند دروغ میگویند؟ شما مگر به اسلام توهین نکردید؟ شما خود را شخصی علمی میدانید؟ قطعا اینطور نبوده و نیست! بنده در سلامت عقل شما شک دارم.
شما که معتقدید جوامع عملی حقیقت را میگویند پس باید فرگشت و سفر به ماه را نیز قبول داشته باشید که البته آن هارا نقض میکنید و قبول ندارید! شما خودتان بیشتر از زمین تخت گرایان مخالف جوامع علمی هستید.

بله یادداشت های بلندی نوشتید که جز توهین و تمسخر و دروغگویی چیزی در آن ها وجود نداشت و بنده و دیگر زمین تخت گرایان مو به مو به ادعاهای مضحک شما پاسخ دادند!
ادعا های مضحک شما سانسور نشد بلکه تایید شد تا همه از حماقت شما باخبر شوند.
آقای عربگری گفت؟ شما برده آقای عربگری هستید؟ اگر اینطور هست که به شما تبریک میگم :)

در ادامه متن کاملا ((علمی)) والا مقامان علمی:

سلام نمیدونم شما اجازه میدید کسی اشتباهات تونو نقد کنه یا با حذف نظرات مخالف یکه تازی می کنید ولی من می پرسم که به تکلیفم عمل کرده باشم اول بفرمائید در قضیه دور شدن کشتی، وقتی که خود کشتی اونقدر کوچک میشه شما به چه طریق یا وسیله ای تشخیص میدید که دکل کشتی کج میشه یا نه؟ 

پاسخ: کسی نظرات مخالف رو حذف نمیکنه! میتونید با تلسکوپ و دوربین سوپر زوم این رو ببینید و اگر نتوانید نشان بدید دکل کشتی منحرف شده،درواقع از اثبات ادعای خود عاجزید.


دوم بفرمائید اگه کشتی خیلی بزرگ باشه دیگه کوچک و محو نمیشه بلکه کشتی کم کم از قسمت پایین به زیر انحنا میره و بعد نوبت به دکل و بالاترین نقطه اون میرسه، میشه بگید چرا اول پایین کشتی محو میشه ولی بالاش نه؟

پاسخ: به این ادعای مضحک در این پست پاسخ دادیم: لینک 


 سوم بفرمایید چرا اون نمکزار سالار اویونی رو خیلی صاف فرض کردید مگه اگه زمین تخت باشه جای صاف و خیلی صاف داره؟ و اینکه چرا وقتی کمی بارون در اونجا میاد که به دلیل تبخیر بیش از دریا به دلیل گرمای مستقیم کف نمکزار، غلظت و رطوبت هوا مانع دیدن ۲۰۰ کیلومتر دورترنمیشه ولی در دریا که اعتقاد دارید صاف ترین جای دنیاست و تبخیرش کمتر از اون نمکزار داغه، نمی تونید بیش از ۴۰ کیلومترو ببینید؟

پاسخ: زمین مسطح به این معنا نیست که زمین سطح صاف و صیقلی و دو بعدی داره بلکه کاملا سه بعدی با سطح فرو رفته و برآمده (پستی و بلندی) هست و صاف بودن یک مکان به این معناست که هیچ مانعی در اون مکان برای دید وجود ندارد.
آب تنها چند اینچ در اون مکان جمع میشود و با توجه به مقدار آب دریا ها و اقیانوس ها اصلا قابل مقایسه با اونها نیست! تبخیر در دریا بسیار بیشتر از اون نمکزار هست و این را میتوانیم با چشم هم ببینیم.

چهارم بفرمایید بر چه اساس فکر می کنید که باید در زمین کروی تفاوت فاحشی بین وزن در استوا و وزن در قطبین باشه؟ یکی نیروی گریز از مرکز می تونه وزنو کم کنه که اونم بسته به سرعت زاویه ای چرخش داره که در همه جای زمین سرعت زاویه ای چرخش وضعی ثابته. دیگری هم می تونه شعاع متفاوت زمین و توده مواد در اون نقطه باشه که در استوا شعاع زیاده پس باید گرانش کم باشه ولی توده و جرم زیاد اون نقاط بر عکس عمل میکنه یعنی جاذبه رو زیاد میکنه. این وضع در قطبین برعکس عمل میکنه، لذا در هر صورت تفاوت فاحشی بین وزن در نقاط مختلف زمین نیست.

پاسخ: طبق ادعای علم مدرن، زمین با سرعت ثابتی در حال حرکت است و نیروی گرانش مارا بر روی زمین نگه داشته است. بنابراین اگر زمین درحال حرکت با یک سرعت ثابت است، قویترین و بیشترین نیروی گریز از مرکز باید در استوا و هیچ گریز از مرکزی نباید در قطب ها باشد که به این معنیست که در قطب ها این نیرو مقداری برابر با صفر دارد. از این رو بصورت منطقی و ریاضی، شخصی با وزن 100 کیلوگرم در استوا با توجه به اینکه به سمت قطبین حرکت کند، وزن آن باید افزایش یافته و سنگین تر شود چرا که نیروی گریز از مرکز به تدریج کاهش می یابد. اما این هرگز رخ نداده است! حتی کمترین تغییر وزنی را شاهد نیستیم! در هرجای زمین باشید، وزن شما همان است که در نقاط قبلی بوده و فرقی نمیکند در استوا باشید یا در قطب شمال یا جنوب. بنابراین این موضوع نه تنها گرانش را نقض میکند، بلکه ثابت میکند زمین نمیتواند یک کره باشد.
درضمن نکته ای رو بگم که در کتب فیزیک دانشگاهی این ذکر شده که وزن افراد و اجسام از استوا به قطبین کاهش پیدا میکنه و همه جوامع علمی این رو قبول دارند و این ادعای زمین تخت گرایان نیست که میخواید بقول خودتون نقضش کنید!
اما هرگز و در هیچ آزمایشی، هیچ تغییر وزنی مشاهده نشده و این نشان میده گرانش و نیروی گریز از مرکز شما کار نمیکند.

 پنجم چرا با عدد تقریبی g=9.8 متر بر مجذور ثانیه برای شتاب جاذبه، میشه با فرمول y=(1/2)gt2 وضعیت و ارتفاع دقیق یه سنگی رو در سقوط آزاد لحظه به لحظه بدست آورد ولی در مدل تخت، هیچ فرمولی برای سقوط آزاد ندارید؟

پاسخ: اصل فرمول به صورت مقابل است:  y = -gt2/2 + V0t
در این فرمول داریم:
Y: مکان جسم
t:زمان
g: شتاب جاذبه زمین
V0:  سرعت اولیه جسم

برای اینکه سنگی آزادانه سقوط کند، لازم نیست که شما آن را در امتداد قائم رها کنید. می توانید سنگ را به طرف بالا ، پایین یا به اطراف پرتاب کنید. به محض اینکه سنگ در هر جهتی اختیاری از دست شما رها شود، سقوط آزاد خواهد کرد. اگر سنگی را در امتداد قائم به طرف بالا با سرعت 25m/s پرتاب کنید ، چون شتاب به سمت پایین و در خلاف جهت سرعت است، سنگ بایستی در نقطه اوج حرکتش متوقف شده و برگردد. چون در حالت پایین آمدن شتاب در جهت حرکت است، سنگ سرعت می‌گیرد. اگر جسم در حال سکون ، خیلی سبک و یا سطح آن تخت باشد و یا اینکه از فاصله خیلی دور سقوط کرده باشد، مقاومت هوا قابل توجه می‌شود و شتاب جاذبه زمین در چنین حالتی متغیر می‌باشد.
این یک فرمول برای محاسبه سقوط اجسام هست که با توجه به شتابی که وزن اجسام(نه گرانش) به آن ها میدهد محاسبه میشود که درواقع یک عدد فرضی است نه یک عدد حقیقی و تنها بر روی کاغذ کاربرد دارد.

 ششم چرا یه قطعه تگرگ و یه قطره بارون، طبق مدل شما که منکر جاذبه هستید از لابلای ابر های غلیظی که چگالی بیشتری نسبت به هوا داره اونجارو رها میکنه و وارد هوای با چگالی کمتر میشه، مگه شما نمیگید که جاذبه ای وجود نداره بلکه چگالی مواد اونارو وادار به سقوط یا صعود میکنه، پس هرگز نباید قطرات بارون ابرهای چگالو رها کرده و به هوای کم چگال فرود بیان؟ و... درک شما از هندسه و به خصوص هندسه فضایی با عرض معذرت بسیار محدوده برای همین هر کسی نمیتونه مهندس یعنی هندسه دان بشه فقط کسانی که تجسم بسیار قوی و ریاصیات فوق العاده قوی دارن می تونن در این مسائل سر بلند بیرون بیان. )))

پاسخ: قطرات باران و تگرگ دارای وزن هستند و این وزنشان است که باعث سقوط به سمت زمین میشود و البته همه ابر ها باران زا و تگرگ زا نیستند چون ابر ها در لایه های مختلفی قرار دارند و فقط برخی از ابر ها باران زا هستند و ارتفاع خاص و محدودی از سطح زمین دارند.