با سلام

در این پست قصد داریم یکی دیگر از حرف های کودکانه این دو نفر که شاید یک نفر باشند را نقد کنیم. در این قسمت ایشان اشاره دارند که شهاب سنگ ها ثابت میکنند زمین در حرکت است و چون هیچ مدرک و دلیلی برای حرکت زمین در دست ندارند به دروغ سازی و خرافات روی آوردند تا انسان های ساده را فریب دهند.

در ادامه مطلب با ما همراه باشید.....


خب از ابتدای متن ایشان شروع میکنیم(متن ایشان با قرمز و متن نویسنده این وبلاگ با مشکی نوشته شده است)


"نحوه برخورد شهابسنگ ها با زمین

 هیچ و هیچ شهابسنگی به طور عمودی به زمین برخورد نمی کند

بلکه هر شهابسنگی همیشه با یک زاویه کاملا مایل به زمین اصابت می کنند تنها ، اجسامی مثل شهابسنگها که جزئی از زمین نیستند و از فضای بیکران خارجی وارد وضعیت متحرک زمین می شوند چون هیچ هماهنگی و در واقع همسرعتی با زمین ندارند لذا وقتی وارد جو زمین می شوند که زمین در حال چرخش است همه شهابسنگها تقریبا با سرعت اصلی خودشان هستند و بصورت هواپیمایی که در آسمان به وضعیت افقی(مایل) لیز می خورند دیده می شوند این یعنی به دلیل سرعت متفاوت زمین با شهابسنگ ها، آنها قطعا باید بصورت اریب با زمین برخورد کنند چیزی که در مدل فرضی تخت از زمین، محال است اتفاق بیفتد. در واقع تختگرایان صورت مساله را پاک کرده و منکر وجود هر نوع شهابسنگی هستند."


خب در قسمت اول ایشان با خبری که از غیب دارند ادعا کردند هیچ شهاب سنگی به شکل عمودی یا هرشکل دیگری در آسمان زمین مشاهده نمیشود و تنها و تنها شهاب سنگ ها بصورت افقی و مایل در افق حرکت میکنند و این ثابت میکند زمین کروی و درحال حرکت است!!!!!!!!!!

در انتهای متن ایشان اشاره میکنند زمین تخت گرایان منکر شهاب سنگ ها هستند درحالی که زمین تخت گرایان در مقاله کامل در حدود 7 صفحه بصورت مفصل درباره شهاب سنگ ها و سنگ های آسمانی توضیح دادند.

خب در ابتدا، ادعای ایشان درباره دیده نشدن عمودی شهاب سنگ هارا رد میکنیم:



در این تصویر همانطور که میبینید شهاب سنگ در افق نمیباشد بلکه درست در بالای سر مشاهده میشود.


منبع این تصویر و خبر: http://www.foxnews.com/science/2016/02/24/fireball-meteor-exploded-over-atlantic-earlier-this-month.html




منبع این تصویر و خبر: 

https://www.sott.net/article/311809-SOTT-Exclusive-Massive-overhead-meteor-explosion-startles-Denmark-Saturday-night-Meteorites-fall-near-Copenhagen






در تصاویر بالا شما شاهد این هستید که شهاب سنگ ها مستقیم در بالای سر درحال حرکت بوده اند. این تصاویر فوتوشاپ،جعلی،شعبده بازی و چشم بندی نیست بلکه تصاویر حقیقی از شهاب سنگ های حقیقی می باشد که شما به دلیل نداشتن علم کافی یک ادعای پوچ بدون وجود حتی یک رفرنس علمی معتبر کردید.



منبع این تصویر: http://www.amsmeteors.org/2015/12/viewing-the-geminid-meteor-shower/


در تصویر بالا نیز شما شاهد این هستید که شهاب سنگ بصورت عمودی درحال حرکت نمی باشد و بازهم ادعای پوچ ایشان رد شد چون هیچ رفرنس علمی ای در دنیا وجود ندارد که ذکر کرده باشد شهاب سنگ ها فقط بصورت افقی حرکت کرده و این موضوع اثبات حرکت زمین است! بله هیچ رفرنس و منبعی چنین چیزی را نگفته است و ایشان بدون داشتن حتی یک رفرنس علمی این حرف را میزنند. (حرف ایشان من درآوردی است چون دلیل و مدرک معتبر و علمی ای برای حرکت زمین ندارند و تنها راهشان متوسل شدن به خرافات و دروغ است)




و تصاویر دیگری که حرف ایشان را نقض میکنند.

در زیر با تصویر شماتیک و فوق علمی ایشان از نحوه برخورد شهاب سنگ روبرو هستیم:



تنها مدرک ایشان از حرفشان یک نقاشی کودکان دبستانی است

بله مدرک ایشان برای حرفشان این است

شخصی که حتی وقت نمیگذارد تا یک تصویر تمیز و زیبا درست کند چطور میتواند به دنبال حقیقت باشد؟ شما حتی با خودتان نیز صادق نیستید.


ادامه حرف های ایشان:

"در واقع، از دید یک ناظر فرا زمینی، شهابسنگ، در همان مسیر مستقیم قبلی خود به حرکتش ادامه می دهد و فقط به دلیل گرفتاری در جاذبه زمین، مسیر آن کمی منحرف می شود ولی از دید ناظر زمینی، چون زمین در حال چرخش به دور خودش است شهابسنگ، مسیری اریب را طی می کند درست مانند وقتی که شما در شهر بازی در یک چرخ و فلک افقی نشسته و به سرعت به دور خود می چرخید و در همان حال فکر می کنید هر کسی که به شما نزدیک می شود به دور شما می چرخد.در حالی که او مستقیم می رود."


باز هم مثال ها مضحک و کودکانه و اشاره به یک فرضیه اثبات نشده و شکست خورده به نام گرانش! اگر گرانش را از کروی گرایان متعصب بگیرید، خواهند مرد و چیزی برای گفتن نخواهند داشت.

یکی از موضوعاتی که درباره شهاب سنگ ها صادق است و باعث میشود کل مدل خورشید مرکزیشان نقض شود این است که اگر شهاب سنگ ها از فضای بیکران می آیند و هرکدام یک شکل دارند، چرا همه آن ها مانند یکدیگر میسوزند و واکنش نشان میدهند؟ به تصویر زیر دقت کنید:



همگی شهاب سنگ ها به این صورت دیده میشوند! ابتدا مانند یک خط دراز و درخشانی ای مانند یکدیگری و سپس کم نور شدن و جدا شدن یک قسمت نورانی از خط نورانیشان پس از اتمام درخشش!

بله همگی شهاب سنگ ها یک پروسه را برای نشان دادن خود طی میکنند و این نشان میدهد شهاب سنگ ها با برنامه ریزی دقیقی ایجاد میشوند و سنگ های سرگردان نیستند چرا که اگر سنگ های سرگردانی بودند با توجه به اندازه های مختلفشان درخشش های مختلفی داشتند درحالی که همگی شهاب سنگ ها درخششی مانند یکدیگر دارند(از ابتدای شروع درخشش تا پایان درخشش)

در سراسر جهان همینگونه است

همچنین نظم چندین ساله دنباله دار ها نشان میدهد زمین نمیتواند در یک فضای بیکران با سرعت های سرسام آور درحال حرکت باشد چرا که هزاران سال است دنباله دار هایی مانند هالی در آسمان زمین مشاهده میشوند و این یک نظم در آفرینش است و با مدل فضای بیکران خورشید مرکزی هماهنگ نمیباشد.

اینبار هم خراب کردید جناب عربگری :)